woensdag 30 augustus 2017

Dinsdag 29 augustus - Lap, ’t is weeral van dat!

’s Ochtends wilden we vertrekken maar raad eens wat ons tegenhield? Een platte band!!! En deze keer had ik prijs. Oma heeft toen aan een meneer gevraagd waar een fietsenmaker was terwijl opa op de computer zocht. Daarna heeft opa mijn band opgeblazen en zijn ik en opa snel naar de fietsenmaker gereden met een leeglopende band. Oma en Lotte zijn ondertussen de sleutel van de trekkershut gaan afgeven bij de receptie en zij kwamen achterop. Maar opa en ik vonden dat het lang duurde voor dat zij er waren dus is opa eens gaan kijken waar ze bleven. En wat bleek? Lotte en oma hadden pech, maar gelukkig geen platte band deze keer opa had het wiel er de vorige keer verkeerd in gestoken en dus kon Lotte niet fietsen. 
Daarna fietsten we lange tijd op de dijk en in Middelkerke stonden daar veel beelden van stripfiguren. Voor het middageten aten we stokbrood met tomaten, komkommer, sla en een eitje. Daarna zijn we verder gefietst naar de camping. Toen zijn we naar het dorp gegaan en hebben we een mega-groot ijsje gegeten. 
Aan het strand zijn we daarna ook geweest. Daar heb ik drie zandkastelen proberen maken. Er waren er 2 mislukt omdat de zee er al was voor dat ik klaar was. De derde was wel gelukt. Toen we terug naar de camping gingen hebben Lotte en ik een blotevoetenpad gedaan. We zijn gelopen over: water, zand, kasseien, asfalt, beton, een weg van steentjes en schelpjes, gras en klinkers. Voor het avondeten heeft oma lekkere paella klaargemaakt. Daarna hebben Lotte en ik reclame gemaakt over appelsap en daarna zijn we naar de speeltuin geweest. En toen moesten we gaan slapen. 






Bedankt Gary & Elke!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Woensdag 30 augustus - Terug naar huis

Vandaag gingen we terug naar huis. Maar het regende heel hard ’s ochtends dus wachtten we nog even, we fietsten ook niet naar Blankenberge ...